Per començar el mes d’agost, igual que l’anterior utilitzarem el meló. Perquè és fresquet per l’estiu, i perquè vaig comprar una revista de les que poso al cistell de la platja i duren tot l’estiu, en les que surten receptes, senzilles, però sovint molt aprofitables, d’entre elles aquesta. Us proposo el carpaccio de meló amb pernil i menta. A mi hem va sorprendre molt gratament perquè la menta dona un sabort molt fresc i combina realment bé amb el meló.
Ingredients:
– mig meló
– pernil
– oli i sal
– vinagre de vi blanc
– menta
Treiem el meló de la nevera per tal de que no sigui fred alhora de menjar. Tallem el meló per la meitat , i seguidament amb un ganivet esmolat tallem-lo a làmines el més fines possible, qua siguin transparents,( és entretingut però en sortirà molt més bó si son ben fines) i les posem al plat.
Per la vinagreta posem en un bol, l’oli, una miqueta de sal i de pebre, vinagre de vi blanc i la menta picada molt petita la remen una miqueta per que agafi el sabor de la menta.
Tallem el pernil, petit, a tiretes.
Per acabar posem la vinagreta per sobre el meló i per acabar el pernil. Podem decorar amb unes fulles de menta. Ideal quan tornem de la platja!!
3/08/2011 at 2:01 PM
Oh, que bo i que fresquet…. un plat de sempre però amb un toc molt original i a més facilíssim!
Ho faré segur!
rosa.
3/08/2011 at 3:09 PM
Si, de veritat que t’ho recomano, queda molt divertit i diferent!
3/08/2011 at 5:33 PM
Les fotos són una passada de xules! felicitats!
3/08/2011 at 5:40 PM
Moltes gràcies, es fa el que es pot! jeje
4/08/2011 at 7:34 PM
Faré aquesta recepta!!!
4/08/2011 at 8:09 PM
Ja veuras com surt mol bona, si tens algun dubte hem preguntes!!
4/08/2011 at 9:04 PM
Ja l´he feta amb l´ajuda de la meva mare i a quedat molt bona. Li he fet fotografies i t´e n´enviaré algunes quan pugui.
4/08/2011 at 10:31 PM
Ooooh que bé! vull fotos!! jeje
7/08/2011 at 5:23 PM
Ets una artista!!!!!!!
7/08/2011 at 5:29 PM
jejeje Gràcies, no et creguis, tot es posar-s’hi